Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania spraw:
  1. Sprawy przyjmowane są w formie ustnej (w tym drogą telefoniczną) oraz pisemnej (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail).
  2. Każda sprawa rozpatrywana i rozwiązywana jest bez żadnej zwłoki. W przypadku osobistego kontaktu większość spraw załatwiana jest na miejscu.
  3. Pisemne odpowiedzi przesyłane są niezwłocznie, ale nie później niż 14 dni od dnia wpływu pisma do Spółki.
  4. Podstawą do świadczenia i rozliczenia usług w zakresie odbioru i transportu odpadów jest cennik usług oraz podpisane umowy z klientami.
  5. Faktury wystawiane są w okresach miesięcznych lub po wykonaniu usługi.
  6. Płatności wynikające z faktur mogą być wykonywane:
    - przelewem,
    - gotówką w kasie.

Wytworzył: Piotr Cieszyński (21 października 2010)
Opublikował: Piotr Cieszyński (22 października 2010, 11:33:16)
Podmiot udostępniający: Regionalny Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych Rypin sp. z o.o

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 6693

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij